سلام
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید .......................…………♥ …………………………………♥ ……………………………….♥ ……………………………..♥ ……………………………♥ …………………………♥ ……………………….♥ …………………….♥ ………………….♥ ………………♥ ………….♥ ………♥ ……♥ …..♥ ……♥………………….♥…♥ ……….♥………….♥…………♥ …………..♥…..♥………………♥ ……………….♥………………..♥ …………….♥……♥…………..♥ …………..♥………….♥….♥ ………….♥ ………..♥ ……….♥ ………♥ ………♥ ……….♥ …………..♥ ……………….♥ ……………………..♥ ………………………….♥ ……………………………♥ ……………………………♥ …………………………♥ …………………….♥ ………………♥ ………….♥ …….♥ …♥ .♥………………………..♥….♥ ♥……………………..♥………..♥ .♥………………….♥…………….♥ ..♥……………….♥………………♥ …♥………………………………♥ …..♥…………………………..♥ ……..♥…………………….♥ ………..♥……………….♥ …………..♥…………..♥ ………………♥…….♥ …………………♥..♥ ONLY GOOD
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 29316
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1

بـــــــــــــــــــــــاحال




با سلام خدمت آقا پسرای گل و دخترای خل.امیدوارم حالتون خوب باشه

میخواستم یه چیزی و بگم اونم اینکه مطالبی که تو این وب مینویسم



 فقط واسه خندیدنه نه واسه توهین به جنس مخالف یا دخترا.



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت10:58---24 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری اما برای اینکه توهین نشه نقطه ضعف موجودات مذکرم بنویس اون وقته که میشه شوخی الان هر کاریش کنی توهینه!اینم گفتم حست در نره!موفق باشی
[ زی ذی نامه ]

الهی ! به‎ ‎مردان درخانه ات. به آن زن ذلیلان فرزانه ات .

به آنانکه در بچه داری تکند. یلان عوض کردن پوشکند .

به آنانکه باذوق وشوق تمام . به مادرزن خود بگویند : مامان .

به آنانکه دامن رفو میکنند. زبعد رفویش اتومیکنند.

به آن قرمه سبزی پزان قدر . به آن مادران به ظاهرپدر .

الهی ! به آه دل زن ذلیل . به آن اشک چشمان ممد سبیل !

که ما را براین عهد کن استوار! ازاین زن ذلیلی مکن برکنار.


ضدپسر
ساعت22:29---22 بهمن 1391
چرا؟پاسخ:عقل نداری کلا راحتی

hanieh
ساعت15:32---13 بهمن 1391
عجب بابا ...
همین الان توهین شد بهم....

ولی منم پایم از دخترا بد بگیم...

بذار بقیه وبتو نیگا کنم.....

راستی خواستی ب وب منم سر بزن خوشحال میشم به خدا....!!!!!


Professor of Computer
ساعت12:37---29 دی 1391
وبلاگ زیبایی داری
وبلاگتو لینک کردم اگر میشه وبلاگ منو لینک کن


ساعت11:39---25 دی 1391
دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک چراغ زندگی منی





با من بمان تو آن تک واژه زندگی من هستی





دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک خوشی زندگی منی





با من بمان تو آن تک عشق زندگی من هستی





دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک کلید خوشبختی منی





با من بمان تو آن تک یاردوران تنهایی من هستی





دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک ستاره ی زندگی منی





با من بمان تو آن تک نیاز زندگی من هستی





دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک امید زندگی منی





با من بمان تو آن تک آوای زندگی من هستی





دوستت دارم ای تنها عشق من تو تک دوست شبهای منی





با من بمان تو تک معنی دهنده ’ زندگی من هستی







دوستت دارم ای تک رویای زندگی من





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 2 دی 1398برچسب:, :: 22:45 ::  نويسنده : ضدحال